Jednogodišnja stručna usavršavanja / Menadžer prodaje
edukacija menadzer prodaje prodaja prodajne tehnike

MP

Menadžer prodaje

Sales manager

Organizacija prodajnog procesa složena je djelatnost čija je svrha konkretan čin prijenosa vlasništva robe od proizvođača, preko trgovine ili izravno u posjed potrošača odnosno kupca. Cilj usavršavanja menadžera prodaje je osposobiti ga znanjima i vještinama nužnim za uspješno pronalaženje novih potrošača, ispunjavanje narudžbi postojećih potrošača i davanje podrške prodajnom osoblju u obliku informacija i različitih načina unapređivanja prodaje. Namjera je menadžera prodaje usavršiti za samostalno vođenje i upravljanje prodajnim procesom.

MOGUĆNOST ONLINE PRAĆENJA NASTAVE !

Naučit ćemo vas:

  • razumjeti osnove menadžmenta
  • upoznati se sa radom, poslovanjem i ustrojstvom marketinške agencije
  • razumjeti i primijeniti osnovne marketinške vještine
  • razumjeti ponašanje i psihologiju potrošača
  • koristiti se temeljnim znanjima iz psihologije prodaje
  • uspješno koristiti sve načine promidžbe u prodaji
  • samostalno primijeniti osnovne modele organizacije prodaje
  • koristiti digitalne alate nužne u suvremenoj prodaji
  • ovladati vještinama upravljanja ljudskim potencijalima u prodaji
  • osposobiti se za uspješno pregovaranje u prodaji
  • koristiti se osnovama iz trgovačkog prava te upoznati uzance i običaje u robnom prometu
  • upoznati se s temeljnim mikroekonomskim poslovnim pojmovima
  • ovladati prezentacijskim, komunikacijskim i retoričkim vještinama i osobnim poslovnim imidžem
  • samostalno izraditi marketinško prodajni plan
  • samostalno izraditi poslovni plan
  • naučiti što je identitet i image
  • naučiti što je brendiranje

Edukacija menadžer prodaje – predavači i kolegiji

doc.dr.sc. Davor Perkov
Osnove menadžmenta
24
dr.sc. Željka Marčinko Trkulja, mr.sc. Igor Medić, Mate Mijić, Vice Božić, David Peranić
Digitalni i gerila marketing, internet trgovina i društvene mreže
30
mr.sc. Igor Medić, dr.sc. Andreja Švigir
Izrada poslovnog  i marketing plana
6
mr.sc. Mladen Jančić, CMC
Psihodinamika prodajnog pregovaranja
8
mr.sc. Saša Karlovčan, mr.sc. Mladen Jančić, CMC, Jadranka Jančić Babić
Prodajne strategije i prodajni trening
18
doc.dr.sc. Radojka Kraljević, Jadranka Jančić Babić
Psihologija prodaje i ponašanje potrošača
12
dr. Hrvoje Kenfelj, Dunja Lakuš, Dijana Zorić, Sandra Križanec
Utjecajno komuniciranje i prezentacijske vještine
22
Dražen Lančić
Trgovačko pravo
6
prof.dr.sc. Božo Skoko, Saša Blažeković, doc.dr.sc. Dejan Gluvačević
Identitet, image i korporativni identitet
10
mr.sc. Mladen Jančić, CMC, doc.dr.sc. Davor Perkov, prof.dr.sc. Velimir Srića
Upravljanje odnosima s klijentima (CRM)
6
prof.dr.sc. Božo Skoko, Boris Kovaček, Petar Mišo Mihočević
Event Management
8
Polaznici ostvaruju pravo i na slušanje drugih kolegija iz drugih programa usavršavanja
UKUPNO SATI: 150
Preduvjeti za upis: Minimalno završena srednja škola
Cijena programa: 2.700,00 € / 20.343,15 kn (1€ = 7,53450 kn)
Mogućnost otplate: 10 rata
Termini održavanja: srijedom i četvrtkom od 17:00 do 21:00 sat
Početak nastave: srijeda, 06. studenog 2024. godine
Kraj nastave: sredina travnja 2025. godine
edukacija menadzer prodaje prodaja prodajne tehnike

MP

Menadžer prodaje

Sales manager

Organizacija prodajnog procesa složena je djelatnost čija je svrha konkretan čin prijenosa vlasništva robe od proizvođača, preko trgovine ili izravno u posjed potrošača odnosno kupca. Cilj usavršavanja menadžera prodaje je osposobiti ga znanjima i vještinama nužnim za uspješno pronalaženje novih potrošača, ispunjavanje narudžbi postojećih potrošača i davanje podrške prodajnom osoblju u obliku informacija i različitih načina unapređivanja prodaje. Namjera je menadžera prodaje usavršiti za samostalno vođenje i upravljanje prodajnim procesom.

MOGUĆNOST ONLINE PRAĆENJA NASTAVE !

Naučit ćemo vas:

 

  • razumjeti osnove menadžmenta
  • upoznati se sa radom, poslovanjem i ustrojstvom marketinške agencije
  • razumjeti i primijeniti osnovne marketinške vještine
  • razumjeti ponašanje i psihologiju potrošača
  • koristiti se temeljnim znanjima iz psihologije prodaje
  • uspješno koristiti sve načine promidžbe u prodaji
  • samostalno primijeniti osnovne modele organizacije prodaje
  • koristiti digitalne alate nužne u suvremenoj prodaji
  • ovladati vještinama upravljanja ljudskim potencijalima u prodaji
  • osposobiti se za uspješno pregovaranje u prodaji
  • koristiti se osnovama iz trgovačkog prava te upoznati uzance i običaje u robnom prometu
  • upoznati se s temeljnim mikroekonomskim poslovnim pojmovima
  • ovladati prezentacijskim, komunikacijskim i retoričkim vještinama i osobnim poslovnim imidžem
  • samostalno izraditi marketinško prodajni plan
  • samostalno izraditi poslovni plan
  • naučiti što je identitet i image
  • naučiti što je brendiranje
     

Edukacija menadžer prodaje – predavači i kolegiji

doc.dr.sc. Davor Perkov
Osnove menadžmenta
24
dr.sc. Željka Marčinko Trkulja, mr.sc. Igor Medić, Mate Mijić, Vice Božić, David Peranić
Digitalni i gerila marketing, internet trgovina i društvene mreže
30
mr.sc. Igor Medić, dr.sc. Andreja Švigir
Izrada poslovnog  i marketing plana
6
mr.sc. Mladen Jančić, CMC
Psihodinamika prodajnog pregovaranja
8
mr.sc. Saša Karlovčan, mr.sc. Mladen Jančić, CMC, Jadranka Jančić Babić
Prodajne strategije i prodajni trening
18
doc.dr.sc. Radojka Kraljević, Jadranka Jančić Babić
Psihologija prodaje i ponašanje potrošača
12
dr. Hrvoje Kenfelj, Dunja Lakuš, Dijana Zorić, Sandra Križanec
Utjecajno komuniciranje i prezentacijske vještine
22
Dražen Lančić
Trgovačko pravo
6
prof.dr.sc. Božo Skoko, Saša Blažeković, doc.dr.sc. Dejan Gluvačević
Identitet, image i korporativni identitet
10
mr.sc. Mladen Jančić, CMC, doc.dr.sc. Davor Perkov, prof.dr.sc. Velimir Srića
Upravljanje odnosima s klijentima (CRM)
6
prof.dr.sc. Božo SkokoBoris Kovaček, Petar Mišo Mihočević
Event Management
8
Polaznici ostvaruju pravo i na slušanje drugih kolegija iz drugih programa usavršavanja
UKUPNO SATI: 150
Preduvjeti za upis: Minimalno završena srednja škola
Cijena: 2.700,00 € / 20.343,15 kn (1€ = 7,53450 kn)
Mog. otplate: 10 rata
Termini održavanja: srijedom i četvrtkom od 17:00 do 21:00
Početak nastave: srijeda, 06. studenog 2024. godine
Kraj nastave: sredina travnja 2025. godine