Jednogodišnja stručna usavršavanja / Brend menadžer
Brand manager image

BM*

Brend menadžer

Brand manager

Proizvod, usluga, osoba, destinacija ili organizacija, mogu se brendirati. Snažno kreiran i prepoznatljiv brend doprinosi tome da se proizvod ili usluga „u glavama“ potrošača ili konzumenata razlikuje od konkurentskog proizvoda ili usluge. Razlog te diferencijacije ne mora biti samo racionalan i opipljiv nego i iracionalan, simboličan i emocionalan. Ta marketinška supstanca i jest specifična zadaća brendiranja.

Brend nije samo logotip, ime, vizual ili pakiranje, već i nešto što je kreiralo određenu svjesnost o proizvodu, poboljšalo njegovu reputaciju i istaknutost, te isprofiliralo njegov identitet i imidž kod potrošača i šire javnosti.

Brendiranje je nužan alat koji omogućava kupcima da jednostavnije identificiraju proizvod, smanje vrijeme traženja proizvoda i donošenja odluke o kupnji, smanje rizik kupovine, razviju odnos s proizvođačem, identificiraju se s proizvodom, te da im brend šalje signal kvalitete.

S druge strane, brendiranje omogućava organizacijama da stvore i zaštite intelektualno vlasništvo i što je najvažnije, omogućava razvoj lojalnosti kod kupaca, koji će zbog stečenog povjerenja i dalje konzumirati njihove proizvode ili usluge, čak i kada konkurencija razvije proizvod sličnih obilježja.

Ako marka kroz postojeće marketinške aktivnosti nije postala dovoljno bliska ljudima, potrebno je otpočeti s rebrendiranjem. Temeljna zadaća rebrendiranja je ponovno povezivanje organizacije, proizvoda ili usluge sa svijetom.

Ovo su samo neki od razloga zbog kojih sve više organizacija svjesno upravlja svojom markom i traži profesionalce (brend menadžere) koji će markom odnosno brendom sustavno upravljati. Polaznici ovog usavršavanja primjenjivat će idejne i operativne okvire brendiranja na stvarnim projektima uz pomoć profesionalaca koji su se dokazali u poslovnoj praksi.

Brend menadžment zasigurno je jedna od najkreativnijih i najizazovnijih marketinških aktivnosti i svakako zaslužuje strukturiranu i zasebnu specijalizaciju.

MOGUĆNOST ONLINE PRAĆENJA NASTAVE !

*Program se (uz povećani broj sati) sadržajno izvodi unutar programa MM

Predavači i kolegiji

mr.sc. Igor Medić, dr.sc. Željka Marčinko Trkulja, Krešimir Dominić
Integrirana marketinška komunikacija i gerila marketing
12
dr.sc. Željka Marčinko Trkulja, mr.sc. Igor Medić, dr.sc. Martina Mikrut
Istraživanje tržišta
6
prof.dr.sc. Božo Skoko
Identitet i image 
10
prof.dr.sc. Aleksandra Krajnović, Saša Blažeković, doc.dr.sc. Dejan Gluvačević, prof.dr.sc. Božo Skoko, mr.sc. Igor Medić
Brend menadžment i brendiranje proizvoda i usluga
14
Saša Blažeković, , doc.dr.sc. Dejan Gluvačević, Krešimir Dominićprof.dr.sc. Aleksandra Krajnović, prof.dr.sc. Božo Skoko
Korporativno brendiranje i Employer branding
12
Saša Blažeković, Aleksandar Musić, , doc.dr.sc. Dejan Gluvačević, Boris Malešević, Mate Mijić
Osobno brendiranje
8
prof.dr.sc. Aleksandra Krajnović, prof.dr.sc. Božo Skoko, mr.sc. Aleksandra Kolarić
Destinacijsko brendiranje
10
Boris Malešević, Saša Blažeković, doc.dr.sc. Dejan Gluvačević
Vizualni identitet
8
Mate Mijić, Vice Božić, Marijan Palić, dr.sc. Željka Marčinko Trkulja, Krešimir Dominić
Digitalni marketing i društvene mreže
18
doc.dr.sc. Radojka Kraljević, dr.sc. Željka Marčinko Trkulja, mr.sc. Saša Karlovčan
Psihologija prodaje i ponašanje potrošača
10
doc.dr.sc. Davor Perkov, mr.sc. Branimir Blajić
Osnove menadžmenta
20
dr. Hrvoje Kenfelj
Utjecajno komuniciranje
18
Dunja Lakuš, Dijana Zorić, Sandra Križanec
Prezentacijske vještine
8
Polaznici ostvaruju pravo i na slušanje drugih kolegija iz drugih programa usavršavanja

 

UKUPNO SATI: 154
Preduvjeti za upis: Minimalno završena srednja škola
Cijena programa: 2.700,00 € / 20.343,15 kn (1€ = 7,53450 kn)
Mogućnost otplate: 10 rata
Termini održavanja: srijedom i četvrtkom (ili pojedinim utorcima) od 17 do 21 sat
Početak nastave: srijeda, 06. studenog 2024. godine
Kraj nastave: sredina travnja 2025. godine
Brand manager image

BM*

Brend menadžer

Brand manager

Proizvod, usluga, osoba, destinacija ili organizacija, mogu se brendirati. Snažno kreiran i prepoznatljiv brend doprinosi tome da se proizvod ili usluga „u glavama“ potrošača ili konzumenata razlikuje od konkurentskog proizvoda ili usluge. Razlog te diferencijacije ne mora biti samo racionalan i opipljiv nego i iracionalan, simboličan i emocionalan. Ta marketinška supstanca i jest specifična zadaća brendiranja.

Brend nije samo logotip, ime, vizual ili pakiranje, već i nešto što je kreiralo određenu svjesnost o proizvodu, poboljšalo njegovu reputaciju i istaknutost, te isprofiliralo njegov identitet i imidž kod potrošača i šire javnosti.

Brendiranje je nužan alat koji omogućava kupcima da jednostavnije identificiraju proizvod, smanje vrijeme traženja proizvoda i donošenja odluke o kupnji, smanje rizik kupovine, razviju odnos s proizvođačem, identificiraju se s proizvodom, te da im brend šalje signal kvalitete.

S druge strane, brendiranje omogućava organizacijama da stvore i zaštite intelektualno vlasništvo i što je najvažnije, omogućava razvoj lojalnosti kod kupaca, koji će zbog stečenog povjerenja i dalje konzumirati njihove proizvode ili usluge, čak i kada konkurencija razvije proizvod sličnih obilježja.

Ako marka kroz postojeće marketinške aktivnosti nije postala dovoljno bliska ljudima, potrebno je otpočeti s rebrendiranjem. Temeljna zadaća rebrendiranja je ponovno povezivanje organizacije, proizvoda ili usluge sa svijetom.

Ovo su samo neki od razloga zbog kojih sve više organizacija svjesno upravlja svojom markom i traži profesionalce (brend menadžere) koji će markom odnosno brendom sustavno upravljati. Polaznici ovog usavršavanja primjenjivat će idejne i operativne okvire brendiranja na stvarnim projektima uz pomoć profesionalaca koji su se dokazali u poslovnoj praksi.

Brend menadžment zasigurno je jedna od najkreativnijih i najizazovnijih marketinških aktivnosti i svakako zaslužuje strukturiranu i zasebnu specijalizaciju.

MOGUĆNOST ONLINE PRAĆENJA NASTAVE !

*Program se (uz povećani broj sati) sadržajno izvodi unutar programa MM

Predavači i kolegiji

mr.sc. Igor Medić, dr.sc. Željka Marčinko Trkulja, Krešimir Dominić
Integrirana marketinška komunikacija i gerila marketing
12
dr.sc. Željka Marčinko Trkulja, mr.sc. Igor Medić, dr.sc. Martina Mikrut
Istraživanje tržišta
6
prof.dr.sc. Božo Skoko
Identitet i image
10
prof.dr.sc. Aleksandra Krajnović, Saša Blažeković, doc.dr.sc. Dejan Gluvačević, prof.dr.sc. Božo Skoko, mr.sc. Igor Medić
Brend menadžment i brendiranje proizvoda i usluga
14
Saša Blažeković, doc.dr.sc. Dejan Gluvačević, Krešimir Dominić, prof.dr.sc. Aleksandra Krajnović, prof.dr.sc. Božo Skoko
Korporativno brendiranje i Employer branding
12
Saša Blažeković, Aleksandar Musić, doc.dr.sc. Dejan Gluvačević, Boris Malešević, Mate Mijić
Osobno brendiranje
8
prof.dr.sc. Aleksandra Krajnović, prof.dr.sc. Božo Skoko, mr.sc. Aleksandra Kolarić
Destinacijsko brendiranje
10
Boris Malešević, Saša Blažeković, doc.dr.sc. Dejan Gluvačević
Vizualni identitet
8
Mate Mijić, Vice Božić, Marijan Palić, dr.sc. Željka Marčinko Trkulja, Krešimir Dominić
Digitalni marketing i društvene mreže
18
doc.dr.sc. Radojka Kraljević, dr.sc. Željka Marčinko Trkuljamr.sc. Saša Karlovčan
Psihologija prodaje i ponašanje potrošača
10
doc.dr.sc. Davor Perkov, mr.sc. Branimir Blajić
Osnove menadžmenta
20
dr. Hrvoje Kenfelj
Utjecajno komuniciranje
18
Dunja Lakuš, Dijana Zorić, Sandra Križanec
Prezentacijske vještine
8
Polaznici ostvaruju pravo i na slušanje drugih kolegija iz drugih programa usavršavanja

 

UKUPNO SATI: 154
Preduvjeti za upis: Minimalno završena srednja škola
Cijena: 2.700,00 € / 20.343,15 kn (1€ = 7,53450 kn)
Mog. otplate: 10 rata
Termini održavanja: srijedom i četvrtkom (ili pojedinim utorcima) od 17 do 21 sat
Početak nastave: srijeda, 06. studenog 2024. godine
Kraj nastave: sredina travnja 2025. godine