Jednogodišnja stručna usavršavanja / Brend menadžer
BM*
Brend menadžer
Brand manager
Proizvod, usluga, osoba, destinacija ili organizacija, mogu se brendirati. Snažno kreiran i prepoznatljiv brend doprinosi tome da se proizvod ili usluga „u glavama“ potrošača ili konzumenata razlikuje od konkurentskog proizvoda ili usluge. Razlog te diferencijacije ne mora biti samo racionalan i opipljiv nego i iracionalan, simboličan i emocionalan. Ta marketinška supstanca i jest specifična zadaća brendiranja.
Brend nije samo logotip, ime, vizual ili pakiranje, već i nešto što je kreiralo određenu svjesnost o proizvodu, poboljšalo njegovu reputaciju i istaknutost, te isprofiliralo njegov identitet i imidž kod potrošača i šire javnosti.
Brendiranje je nužan alat koji omogućava kupcima da jednostavnije identificiraju proizvod, smanje vrijeme traženja proizvoda i donošenja odluke o kupnji, smanje rizik kupovine, razviju odnos s proizvođačem, identificiraju se s proizvodom, te da im brend šalje signal kvalitete.
S druge strane, brendiranje omogućava organizacijama da stvore i zaštite intelektualno vlasništvo i što je najvažnije, omogućava razvoj lojalnosti kod kupaca, koji će zbog stečenog povjerenja i dalje konzumirati njihove proizvode ili usluge, čak i kada konkurencija razvije proizvod sličnih obilježja.
Ako marka kroz postojeće marketinške aktivnosti nije postala dovoljno bliska ljudima, potrebno je otpočeti s rebrendiranjem. Temeljna zadaća rebrendiranja je ponovno povezivanje organizacije, proizvoda ili usluge sa svijetom.
Ovo su samo neki od razloga zbog kojih sve više organizacija svjesno upravlja svojom markom i traži profesionalce (brend menadžere) koji će markom odnosno brendom sustavno upravljati. Polaznici ovog usavršavanja primjenjivat će idejne i operativne okvire brendiranja na stvarnim projektima uz pomoć profesionalaca koji su se dokazali u poslovnoj praksi.
Brend menadžment zasigurno je jedna od najkreativnijih i najizazovnijih marketinških aktivnosti i svakako zaslužuje strukturiranu i zasebnu specijalizaciju.
MOGUĆNOST ONLINE PRAĆENJA NASTAVE !
*Program se (uz povećani broj sati) sadržajno izvodi unutar programa MM
Predavači i kolegiji
mr.sc. Igor Medić, dr.sc. Željka Marčinko Trkulja, Krešimir Dominić Integrirana marketinška komunikacija i gerila marketing |
12 |
dr.sc. Željka Marčinko Trkulja, mr.sc. Igor Medić, dr.sc. Martina Mikrut Istraživanje tržišta |
6 |
prof.dr.sc. Božo Skoko Identitet i image |
10 |
prof.dr.sc. Aleksandra Krajnović, Saša Blažeković, doc.dr.sc. Dejan Gluvačević, prof.dr.sc. Božo Skoko, mr.sc. Igor Medić Brend menadžment i brendiranje proizvoda i usluga |
14 |
Saša Blažeković, , doc.dr.sc. Dejan Gluvačević, Krešimir Dominić, prof.dr.sc. Aleksandra Krajnović, prof.dr.sc. Božo Skoko Korporativno brendiranje i Employer branding |
12 |
Saša Blažeković, Aleksandar Musić, , doc.dr.sc. Dejan Gluvačević, Boris Malešević, Mate Mijić Osobno brendiranje |
8 |
prof.dr.sc. Aleksandra Krajnović, prof.dr.sc. Božo Skoko, mr.sc. Aleksandra Kolarić Destinacijsko brendiranje |
10 |
Boris Malešević, Saša Blažeković, doc.dr.sc. Dejan Gluvačević Vizualni identitet |
8 |
Mate Mijić, Vice Božić, Marijan Palić, dr.sc. Željka Marčinko Trkulja, Krešimir Dominić Digitalni marketing i društvene mreže |
18 |
doc.dr.sc. Radojka Kraljević, dr.sc. Željka Marčinko Trkulja, mr.sc. Saša Karlovčan Psihologija prodaje i ponašanje potrošača |
10 |
doc.dr.sc. Davor Perkov, mr.sc. Branimir Blajić Osnove menadžmenta |
20 |
dr. Hrvoje Kenfelj Utjecajno komuniciranje |
18 |
Dunja Lakuš, Dijana Zorić, Sandra Križanec Prezentacijske vještine |
8 |
Polaznici ostvaruju pravo i na slušanje drugih kolegija iz drugih programa usavršavanja |
UKUPNO SATI: | 154 |
Preduvjeti za upis: | Minimalno završena srednja škola |
Cijena programa: | 2.700,00 € / 20.343,15 kn (1€ = 7,53450 kn) |
Mogućnost otplate: | 10 rata |
Termini održavanja: | srijedom i četvrtkom (ili pojedinim utorcima) od 17 do 21 sat |
Početak nastave: | srijeda, 06. studenog 2024. godine |
Kraj nastave: | sredina travnja 2025. godine |
BM*
Brend menadžer
Brand manager
Brend nije samo logotip, ime, vizual ili pakiranje, već i nešto što je kreiralo određenu svjesnost o proizvodu, poboljšalo njegovu reputaciju i istaknutost, te isprofiliralo njegov identitet i imidž kod potrošača i šire javnosti.
Brendiranje je nužan alat koji omogućava kupcima da jednostavnije identificiraju proizvod, smanje vrijeme traženja proizvoda i donošenja odluke o kupnji, smanje rizik kupovine, razviju odnos s proizvođačem, identificiraju se s proizvodom, te da im brend šalje signal kvalitete.
S druge strane, brendiranje omogućava organizacijama da stvore i zaštite intelektualno vlasništvo i što je najvažnije, omogućava razvoj lojalnosti kod kupaca, koji će zbog stečenog povjerenja i dalje konzumirati njihove proizvode ili usluge, čak i kada konkurencija razvije proizvod sličnih obilježja.
Ako marka kroz postojeće marketinške aktivnosti nije postala dovoljno bliska ljudima, potrebno je otpočeti s rebrendiranjem. Temeljna zadaća rebrendiranja je ponovno povezivanje organizacije, proizvoda ili usluge sa svijetom.
Ovo su samo neki od razloga zbog kojih sve više organizacija svjesno upravlja svojom markom i traži profesionalce (brend menadžere) koji će markom odnosno brendom sustavno upravljati. Polaznici ovog usavršavanja primjenjivat će idejne i operativne okvire brendiranja na stvarnim projektima uz pomoć profesionalaca koji su se dokazali u poslovnoj praksi.
Brend menadžment zasigurno je jedna od najkreativnijih i najizazovnijih marketinških aktivnosti i svakako zaslužuje strukturiranu i zasebnu specijalizaciju.
MOGUĆNOST ONLINE PRAĆENJA NASTAVE !
*Program se (uz povećani broj sati) sadržajno izvodi unutar programa MM
Predavači i kolegiji
mr.sc. Igor Medić, dr.sc. Željka Marčinko Trkulja, Krešimir Dominić Integrirana marketinška komunikacija i gerila marketing |
12 |
dr.sc. Željka Marčinko Trkulja, mr.sc. Igor Medić, dr.sc. Martina Mikrut Istraživanje tržišta |
6 |
prof.dr.sc. Božo Skoko Identitet i image |
10 |
prof.dr.sc. Aleksandra Krajnović, Saša Blažeković, doc.dr.sc. Dejan Gluvačević, prof.dr.sc. Božo Skoko, mr.sc. Igor Medić Brend menadžment i brendiranje proizvoda i usluga |
14 |
Saša Blažeković, doc.dr.sc. Dejan Gluvačević, Krešimir Dominić, prof.dr.sc. Aleksandra Krajnović, prof.dr.sc. Božo Skoko Korporativno brendiranje i Employer branding |
12 |
Saša Blažeković, Aleksandar Musić, doc.dr.sc. Dejan Gluvačević, Boris Malešević, Mate Mijić Osobno brendiranje |
8 |
prof.dr.sc. Aleksandra Krajnović, prof.dr.sc. Božo Skoko, mr.sc. Aleksandra Kolarić Destinacijsko brendiranje |
10 |
Boris Malešević, Saša Blažeković, doc.dr.sc. Dejan Gluvačević Vizualni identitet |
8 |
Mate Mijić, Vice Božić, Marijan Palić, dr.sc. Željka Marčinko Trkulja, Krešimir Dominić Digitalni marketing i društvene mreže |
18 |
doc.dr.sc. Radojka Kraljević, dr.sc. Željka Marčinko Trkulja, mr.sc. Saša Karlovčan Psihologija prodaje i ponašanje potrošača |
10 |
doc.dr.sc. Davor Perkov, mr.sc. Branimir Blajić Osnove menadžmenta |
20 |
dr. Hrvoje Kenfelj Utjecajno komuniciranje |
18 |
Dunja Lakuš, Dijana Zorić, Sandra Križanec Prezentacijske vještine |
8 |
Polaznici ostvaruju pravo i na slušanje drugih kolegija iz drugih programa usavršavanja |
UKUPNO SATI: | 154 |
Preduvjeti za upis: | Minimalno završena srednja škola |
Cijena: | 2.700,00 € / 20.343,15 kn (1€ = 7,53450 kn) |
Mog. otplate: | 10 rata |
Termini održavanja: | srijedom i četvrtkom (ili pojedinim utorcima) od 17 do 21 sat |
Početak nastave: | srijeda, 06. studenog 2024. godine |
Kraj nastave: | sredina travnja 2025. godine |
Jednogodišnja stručna usavršavanja
Projektni menadžer - agilno upravljanje projektima - APM (u pripremi)
Jednogodišnja stručna usavršavanja
Menadžer za odnose s javnošću - PR
Menadžer političkog marketinga - MPM
Glasnogovornik - GL
Voditelj u elektroničkim medijima - VEM
Event menadžer - EM*
Predstojnik ureda/Poslovni tajnik - PU
Menadžer u zdravstvu - MZ
Menadžer ljudskih potencijala - HRM
Specijalist za radne odnose - SRO*
Menadžer prodaje - MP
Menadžer marketinga - MM
Spec. za digitalni marketing i društ. mreže - SDM
Brend menadžer - BM*
Projektni menadžer EU fondova - EUPM
Projektni menadžer - agilno upravljanje projektima - APM (u pripremi)
Projektni menadžer - PM
Kontroling menadžer - CM
Financijsko računovodstveni menadžer - FRM
Porezni specijalist - PS
Executive menadžer - novo ! - EXM
U. Kneza Mislava 14, 10 000 Zagreb
T. +385 1 4618 444
M. +385 91 2310 961, +385 99 5155 033
E. uciliste@experta.hr
Prijavi se na Newsletter
KONTAKT
U. Kneza Mislava 14, 10 000 Zagreb
T. +385 1 4618 444
M. +385 91 2310 961, +385 99 5155 033
E. uciliste@experta.hr