Marijan Palić

Suosnivač je i suvlasnik tvrtke Overtime kojoj je u fokusu sportski marketing, posebice digitalna komunikacija i sponzorske aktivacije. Nakon što je završio Ekonomski fakultet u Osijeku, vodio je marketing futsal klubova te osnovao HRFUTSAL.com koji je postao vodeći portal i webshop za futsal u regiji. Vodio je digitalni marketing u COTRUGLI poslovnoj školi, a u Overtimeu je zadužen za sadržaj i praćenje razvoja trendova u sportskom marketingu. Jedan je od autora prve knjige u svijetu o Snapchatu u sportu i autor knjige “Atomski marketing”. Trenutačno je marketing menadžer u Agency04.

Marijan Palić

Marijan Palić

Suosnivač je i suvlasnik tvrtke Overtime kojoj je u fokusu sportski marketing, posebice digitalna komunikacija i sponzorske aktivacije. Nakon što je završio Ekonomski fakultet u Osijeku, vodio je marketing futsal klubova te osnovao HRFUTSAL.com koji je postao vodeći portal i webshop za futsal u regiji. Vodio je digitalni marketing u COTRUGLI poslovnoj školi, a u Overtimeu je zadužen za sadržaj i praćenje razvoja trendova u sportskom marketingu. Jedan je od autora prve knjige u svijetu o Snapchatu u sportu i autor knjige “Atomski marketing”. Trenutačno je marketing menadžer u Agency04.